Forex Piyasası.
Forex piyasasi bilgi platformu ..
Forex spot piyasasında yapılabilecek é um dos seguintes critérios mínimos: değerlerle sınırlandırılmıştır. Bu sınırlamalar lot ile ifade edilir. 1 lote 100.000 $ dır. 1 mini lote ise 10.000 $. Kaldıraç eklendiğinde işlemlerimiz forex standartlarına gelmektedir.
Lot öğrendiğimize göre kaldıraçlı 1 pip ğ de ne ne ne k k k k k k k k k k k ne ne ne ne ne
EURUSD üzerinden hesaplama yaparsak;
Standart 1 lote pip (0.0001 / 1.3277) x £ 100.000 = £ 7.531.
Por favor aguarde o saldo de libras esterlinas, £ 7.531 x 1.3277 = $ 9.998 sonucunu elde ederiz.
Você também pode gostar de uma visita guiada, de uma fábrica ou de um restaurante com vista para o tamanho da cidade.
Forex ipucu.
Forex'te başarı için.
6 Temmuz 2016 Çarşamba.
Forexte kar / zarar nasıl hesaplanır?
İşlem yapılan paritenin kontrat büyüklüğü İşlem yapılan lote paritenin büyüklüğü Hesabın döviz cinsi.
Kar / zarar hesaplama.
(100.000 Euros por pessoa, por casamento) 111.000 DOLAR sattı)
Marjin = Parite fiyatı. Miktar (lote büyüklüğü)
1 LOTE = 100.000Adet = $ 115.000 Pozisyon Büyüklüğüne ulaşacağından dolayı,
Pozisyon büyüklüğü farkı $ 115.000- $ 111.000 = $ 4000 & lt; 8217 & quot;
1,1500-1,1100 = 400 pip kar = 400 pip x 10 = $ 4000 kar.
Lot Nedir? 1 lote Ne Kadar?
Lot nedir? 1 lote ne kadar? Mikro muito nedir? gibi sorular forex yeni ba & #; layan yat & # 305; r & # 305; mc & # 305; lar & # 305; n akl & # 305; n & # 305; kar & # 305; & # 351; t & # 305; correu sorulardan. Bu yaz & # 305; mda elimden geldi & # 287; ince muito nedir, muito hesaplama nas & # 305; l yap & # 305; l & # 305; r konusuna de & # 287; inece & # 287; im. Daha & ouml; nceki yaz & # 305; mdakald & # 305; ra & ccedil; hakk & # 305; nda bilgi vermi & # 351; ancak forex i lemlerinde como eu arrisco ayarlayan fakt & ouml; r & uuml; n lote yani hacim fakt & ouml; r & uuml; oldu & # 287; uma dikkat & ccedil; ekmi & # 351; tim. O y & u y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y y yo da da forexte lote nedir konusuna biraz daha detayl de & # 287; inmek istiyorum. Ayr & # 305; ca monte & uuml; rleri nelerdir, emtialar & nd; & nd; & nd; & nd; & nd ;, & nd; & nbsp; & nbsp; & nbsp; n & gt; da yaz & # 305; i & ccedil; inde bulabileceksiniz.
Muito Forex, eu & # max; b & uuml; y & uuml; kl & uuml; & # 287; & uuml; n & uuml; Se você quiser, em Kullan, você pode ter um biridir. S & ouml; zl & uuml; k anlam & # 305; ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay pay anlamlar & # 305; na gelmekte. Forex piyasas & # 305; nda a & ccedil; & # 305; lan i & # 351; lemlerin b & uuml; y & uuml; kl & uuml; & # 287; & uuml; muito belirlenir de ile. Dolay & # 305; s & # 305; ya ne kadar i & # 351; & nbsp; & nbsp; & nd; & # 305; z & gd; & nd; & nd; 305; gerekti & # 287; ini bilmemiz i & ccedil; in lote hesaplama da bilmemiz gerekiyor.
1 lote Ne Kadar?
Piyasas de Forex & # 305; i & ccedil; em 1 lote 100.000 birimlik bir b & uuml; y & uuml; kl & uuml; & # 287; & uuml; Ifade eder. Ani s Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt apt b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b b # 351; olursunuz. & Amp; o & rd; & # 287; em USDTRY paritesinde 1 lote al & # 305; m i & # 351; lemi ger & ccedil; ekle & # 351; tirirseniz 100,000 dolarl & # 305; m al & # 305; ger & ccedil; ekle & # 351; tirmi & # 351; olacaks & # 305; n & # 305; z. Bu noktada kald & # 305; ra & ccedil; da devreye giriyor. E & # 287; er 100 kald & # 305; ra & ccedil; kullan & # 305; rsan & # 305; z 100.000 / 100 = 1000 dolar kar & # 351; & # 305; l & # 305; & # 287; & # 305; nda b i & # 351; lemi ger & ccedil; ekle & # 351; tirebilirsiniz. E & # 287; er 500 kald & # 305; ra & ccedil; kullan & # 305; rsan & # 305; z 100.000 / 500 = 200 kar & # 351; & # 305; l & # 305; & # 287; & # 305; nda bu i & l & lt; lemi ger & ccedil; ekle & # 351; tirebilirsiniz.
Art & ndash; k 1 lote nedir diye sorulacak olursa pariteler i & ccedil; em 100.000 birimdir diyebiliriz. Baz & # 305; yat & # 305; r & # 305; mc & # 305; lar & # 305; akl & # 305; na 1 lote ka & ccedil; geliyor sorular dolar gibi. & Ouml; ncelikle USD bazl & # 305; Lemlerde 1 lote dolar cinsinden ifade edebiliriz. & Amp; rn &; 287; em USDTRY i & # 351; leminde 1 lote 100,000 dolare denk gelir ve 200 kald & # 305; ra & ccedil; kullan & # 305; yorsan & # 305; z 500 dolar teminat kar & # 305; l & # 305; & # 287; & # 305; nda 1 lote de & er er i & # 351; lem a & ccedil; abilirsiniz.
Muito Hesaplama.
Forex piyasalar & # 305; nda 1 lotluk eu & # 351; e & # 305; & # 307; & # 305; mda pozisyonumun & & uuml; y & uuml; kl & uuml; & # 287; & uuml; 100.000 birim oluyor. K & # 305; sa & bir & ouml; rnekle EURUSD paritesinde 1 quantidade & lt; # 351; lem & # 351; a & ccedil; aca & # 287; & # 305; m & # 305; varsayal & # 305; m. Bu & ouml; rnek & uuml; zerinden muito hesaplama i & # 351; lemlerini de g & ouml; relim. Hacim veya volume k & # 305; sm & # 305; ndan 1.00 & rsquo; & # 305; se & ccedil; ip yaz & # 305; p & ldquo; comprar & rdquo; dedi & quot; im zaman parite de um 1.20 seviyesindeyse 100.000 x 1.20 = 120.000 dolarl & # 305; k teminata ihtiya & ccedil; duyuyorum. Tabi ki bu kald & rac # 305; n 1: 1 oldu & u u u u u dur ç ã o em ge & ccedil erli. E & # 287; er 1: 100 kald & # 305; ra & ccedil; oran & # 305; kullan & # 305; yorsam 120.000 / 100 = 1.200 dolarl & # 305; k bir teminat 1 lotluk i & # 351; lemi a & ccedil; mam i & ccedil; in yeterli oluyor.
& # 304; & # 351; lemlerin hacmini seu yat & # 305; r & # 305; mc & # 305; kendi risk alg & # 305; s & # 305; na g & ouml; re belirlemeli & ccedil; & uuml; nk & uuml; muito ne kadar artarsa que eu # ler ed ed ed ed ed ed ed ed ed ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol & 1 lote alt & # 305; nda da i & # 351; lderger & ccedil; ekle & m & mt; uuml; mk & uuml; n. Bunun & amp; & # 39; & lt; e & lt; # e & lt; m & lt; gia & lt; m & lt; m & amp; Mini-lote, muito mikto, nano muito gibi muito t & uuml; rleri mevcuttur.
Mini Lote Nedir.
Forex piyasas & nd; # 305; nda lotea & u & ula; 10 & ui; 10 & bm; b & u uando & u & uuml; & nd; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; 0,1 lote eu & # 351; lem & a & ccedil; t & # 305; & # 287; & # 305; n & # 305; zda 1 mini lote & # 351; lem a & ccedil; m & # 305; & # 351; olursunuz. & Amp; rne & # 287; em 1 lote mini EURUSD & lt; # 351; & lt; lem & i & ccedil; em 10.000 euroluk i & # 351; leme girmi & # 351; olursunuz.
Mikro Lot Nedir.
Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot Lot 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000 m m m m Lote de 0,01 eu & # 351; limpe 1 lote de mikro olarak adland & # 305; r & # 305; l & # 305; r. Peki USDTRY i & # 351; lemi i & ccedil; em 0,01 lote ka & ccedil; dolar gerektirir. 1000 dolarl & # 305; k bir i & # 351; leme girmeniz gerekece & # 287; i & ccedil; in e & # 287; er 50 kald & # 305; ra & ccedil; kullan & # 305; yorsan & # 305; z 20 dolarl & # 305; k teminat gerektirir.
Nano Lot Nedir.
Baz & # 305; forex & # 351; irketleri nano hesap denilen & lt; ult; rleri de bulunmaktad & # 305; Cent hesab & # 305; ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol ol r r r r r r r r lan lan lan lan lan lan lan lan lan lan lan lan 5- 5- 5- 5- 5- 5- 5- 5- 5- & Ccedil; & uuml; nk & uuml; ama & ccedil; yat & # 305; r & # 305; m de & # 287; ildir. Nano hesaplar & # 305; n amac & # 305; & Ndash; irketi denemek, yeni & lt; lem; & Ccedil; ok d & uuml; & # 351; & uuml; k miktarlar & # 305; riske ederek ger & ccedil ek bir test elde etmek i & ccedil; em nano hesaplar kullan & # 305; l & # 305; r. Hangi firmalar & # 305; n nano hesaplar sundu & # 287; unu nano hesap yaz & # 305; m & # 305; zdan & ouml; & # 287; renebilirsiniz.
Peki nano lat ne demek? 1 nano lote ise 100 birimlik b & uuml; y & uum; kl & uum; & denk gelir. Bu durumda 1 nano muito USDTRY em 1 dolara ihtiya & ccedil; duyars & # 305; n & # 305; z ve 100 kald & # 305; ra & ccedil; kullan & # 305; yorsan & # 305; z 1 dolar teminatla 1 nano / lote USDTRY & lt; # 1; lemi ger & ccedil; ekle & # 351; tirebilirsiniz.
İleri Düzey Teknik Analiz Atölyesi (Analista de Sistemas Profissionais İçin)
burada asla hisse senedi önerilmez. gelen e-maillere göre yeni yazillar giriyorum. yazılar hakkında görüş bildirmek isteyenler yorum atabilirler. bunun dışında kalan eski yazılarımdaki sistemleri merak edenler, sistem trading ilgilenip, formul soranlara yanıt vermiyorum. bu blog sadece ileri düzey bir eğitim blogue, amatör borsacıların buradaki sistemleri kullanmasını tavsiye etmiyorum. Formule-se, não se esqueça de enviar uma mensagem para o seu amigo.
27 Haziran 2014 Cuma.
56 Forex'ten Para Kazanmak Avaliação Notlar.
yalan 2.komisyon almıyoruz ve programa ücretsiz sağlıyoruz, eğitim veriyoruz.
3. 3. 3. 3. 3. te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te an an ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar ar
yalan 4.yüksek kaldıracın amatörlere bir faydai dokunacağını sanmak.
yalan 5.yüzlerce indikatör, trend çalışmalarını tek bir grafik üzerine atarak também conhecido como bir bild bildiğini düşünmek.
foreks'te komisyon yoktur fakat alış-satış arası fark dediğimiz şey vardır. buna propagação denir. bu kurumlar bir yandan piyasa yapıcı görevi görür.
0.0002 dolgaran alış ve satış yaparken komisyon bırakacağınıza göre bu 4 dias atrás yapar.100 anos atrás% 4 anos atrás kadar komisyon bırakmış olacaksınız.
100 $ bir bite parite işleminde aracı kurum 1.30 dan alım yaparken, siz bu fiyattan satım yaparsınız. tam tersi aracı kurum 1.35 com uma boa relação qualidade / preço, boa vinda ao seu destino.
sende zannedersin ki ben kar ediyorum halbuki aracı kurum
çokbilmişlere not. bu kar brüt kardır.
direto através do processamento diye bir şey var. sen bilmezsin. okumamışsın ki. destek-direnç çizmekten vakit bulamazsın bunları okumaya. sen bu kafayla çok yaşamazsın.
likidite sağlayıcı 1.3001-1.3002 arası alım-satım farkı yazarken aracı kurum bunu müşterisine 1.300-1.3003 bandında gösterebilir. yani sen şimdi aracı kuruma gidip oradaki sözde uzmanlarla çay içiyorsun ya, hah şay o çayın parası buradan geliyor.
1.303 den sana satiy halbuki likidite sağlayıcıdan bunu 1.3002 ye alıyor. arada 1 piplik kar var. tersi durumda sen 1.3000 dan satarken o 1.3001 den short pozisyıııor, yine aynı şekilde kar azazıyor. senden aldığını ona (fiyat sağlayıcı) satıyor.
aşırı oynaklık ve üksek kaldıraç seni batağa sürükler. bundan haberin yok mu?
ad ü ad ad ad ad ad ad ad ad ad ad ad ay ay ay ay ay ay ay ay ay ay ay ay ay ay k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k
euro dolarda işlem yaptığını varsayalım.
dört tip fiyat var, aracı kurumun aldığı ve senin aldığın. aracı kurumun sattığı ve senin sattığın. aracı kurum 1.3001 den alır, 1.3005 e satar. sen 1.3005 den alırsın. aracı kurumun sattığı fiyata. aradan iki saat geçer. parite düşmeye başlar. 1.2950 den satmak zorunda kalırsın. aracı kurum senin sattığın fiyattan alır. ne kadar zarar ettin?
100 bin $ нn olduğunu düşünelim.
550 dolar zararın var.
aracı kurum ne yaptı?
550 dolar kar etti.
piyasanın sig olduğu saatlerde pozisyonda durma. bu vakitlerde fiyat farkları birbirinden çok uzaklaştığında parar yapacağım derken bütün Parani kaybedebilirsin. (kotasyon kaydırma)
Faça login no Facebook Faça login no Facebook Cadastre-se GRATUITAMENTE Faça login no Facebook Faça login no Google
düşük mevduat yüksek kredi faizi mantığıyla çalışır.
aracı kurum düşük faizle borçlanır, yüksek faizle kredi sağlar.
Araci Kurum ise fiyat farkını açarak kar etmeye çalışacak. piyasa yapıcıdan 1,3506 ya aldığını tamanho 1,3508 e satacak. bu fiyattan dolar ALIP tl satıyorsanız, dolar mevduat faizinden borç verirsiniz. sattığınız türk lirasını ise kredi oranından borçlanırsınız. aracı kurumlar Bunu bilerek ayarladıklarından siz 100bin $ Lik adicionar à lista de desejos 18 $ swap ödemek durumundasınız fakat aracı kurum likidite sağlayıcıya 15 $ ödeyecekti.3 $ aracı kuruma kalıyor.
Temmuz geldi ve yazılar bitti sanırım?
veda etmiyorum a ama yüksek ihtimalle bitti.
Süper bir yazı olmuş. Kazara bu piyasaya girenlere ve kendini denemek isteyenlere 0,01 micro ile yani 1000 usd doları ile işlem yapınız ve 3 ay kendinizi deneyin ana paranız 100 dolardan fazla olmasın sonuç iyi ise ana paranızı derhal çekin kar ile işleme devam edin başarılar dilerim. Bu piyasada istatiksel bir durumu söyleyeyim% 95 kesin kaybeder% 5 kazanır% 5 lik kesime girebileceğinize inanıyorsanız 100 dias atrás deneme yapın da görün.
katkıların için teşekkürler bülent. çok haklısın.
Você está prestes a fazer a sonra acaba diyorum.
yazıyı biz amatörler için yazmış pro insan çok biliyorsan git sen para kazan. yazın sadece kafamı şişirdi. ağzı olan konuşuyor.
bir forekszede daha. ah dilaver vah dilaver :-)
paranızdan ve sağlığınızdan olmak istemiyorsanız forex dez uzak durun.
180 dolarla girdim, 20 gün dayanabildim. bu parayla 0.01 oynamak gerekiyomuş maalesef.
ben0.10 oynadım 0.05 e düşürdüm sonrasında ama yine olmadı. classificação bit 0.01 oynamam gerektiğini. hrs yapmamakta diğer önemli faktör.
Kardeş çalıştığını firmaya kumar masalarına dikkat edeceksin. Yoksa yanışını bu şekilde içli içli yazarın. Diğerlerine diyorum spread değerleri sabit yüzdelik değişmeyen firmaları seçin. yoksa bu yazıdakiler gerçek olur.
Ben anlatılanları özet geçeyim: siz Para obter mais informações, entre em contato conosco por favor, avise-me. Bütün bu yazının konusu bu. Mais 100 dolarla 1 dolar kazanırken adam sana kaldıraç sağlıyor artık 10 dolar kazanıyorsun. Mais de 1 dolar resultados 0,1 komisyon ödüyorsan artik 10 dolar kazanırken 1 dolar ödüyorsun. 9 dolar kardasın. Bankalarda çürüyeceğine forex & # 39; e geliyorsun ve farkı görüyorsun ben gördüm. Bu kadar basit. Troque de usuários que não gostaram de TL e que você não tenha que fazer o seu pedido.
Benim anlamadığım aracı kurumun kazancından bana ne? Ben bankadan dolar alırken% 1 geçiriyor. Yetmiyor hafta sonu bir miktar bozayım desem% 5 geçiriyor. Tabi forex le bankayı karşılaştırmak saçma gelebilir ama aracı heryerde kazanır kazanmak em vardır. Kabzımal gibi! Kabzımal para kazanıyor diye domates almayalım mı? O tamanho da moeda estrangeira é katıldığım nokta kumar gibi olması. Ve çok ekrana kilitliyor. 10 lira kazanmak há 1 saat aralıksız ekrana bakıyorsun. Oda sonunda kazanacağın da kesin değil. Dikkatli olup abartmadan 100 dolándan fazla yatırmadan parayı büyütmeye bakacaksın. Olmadı mı? O zaman bırak gitsin ığraşma. İnat etme.
2 bin dolar gunluk kazancan diye birşey yok. kimisi bekletir 10 ay kımısı bekletir 20 ay. bu fotos daima kazanan kasa olur unutmayın. para parayı çeker. 40 50 bin dolar bu piyasa em sizi paralı kılmaz. ben 19 bin tl ile girdim. 30 bin tl yaptım. sonra bir başladı dususler. noldugunu anlamayamadım.
19bin ile 30 bin kazanmıssın sesiniz çıkmamış: D para ir para a praia, kasa kazanır diyosunuz. :))) há 30 anos com koruyabilseydiniz, kazanan kasada olsa, 30 u 60 yapardınız. aradan kasa kazansa nolcak zaten kazansında. amme hizmeti yapıor. beleşe hizmetmi versin: D neyse o değilde genel olarak herkes abi o iş yaş abi o işten uzak dur a kasa kazanır diyorda, kıbrısdada öyle, sen pokerde kazanıyosun, sonra hepsi gidiyo, aman uzak durun diyosun aynı: D kimse uzak durmuyo ama cünkü herkes akıllı bu ere ere ere ere ere ere ere ere ere ere ere ere ere ere y y y Giren girsin kazansın. kaybetsin. ben şu mantıgı anlamıyom, abi onda bizim arkadas varını yogunu sattı iflas etti. ee banane? sistemden halen 19- u 30 yapan var demekki bak. stoplosu ii koysaydı 30 u nasıl sıfırlıcaktı: D 100 milhões de milhas de distância 100 milhas falham olman lazım o derece büyük parayı düşük lote ve kaldıracla sıfırlaman icin. Sen kazanırken dikkatli davranıyon. sonra passarinho hepsini koyup yanlıs hamle yapıon hepsini aniden iki katına cıkarcam diye. to tükenince o hemen o is yalan abi oluyo: D.
sen neden bahsediyorsun ser kardeşim? koy bakalım bir hesap ekstresi, ardından ben de koyacağım. hadi.
Spk tarafindan denetlenmiyormu bu kurumlar?
Anlaşıldı bu piyasa bana göre değil. Evrakları bile gönderdiler. Sanırım bi keklik düşürdük diyorlardır.1000 dolar yatırma düşünüyordum. Čok fazlaymis.100 dolarla deneyim ozaman ne dersiniz hocam.
aman hocam uzak dur.
aman hocam uzak dur.
100 dolar iyi bence. stres atarsınız en azından. kaybederseniz de koymaz.
Abi ben daha dun 100 dolar yatırdım. şimdi 93 dolar var. hep 0,01 lik işlem yaptım bi kaç kez kaybettim bi kaç kez kazandım. ama öyle 100 ara dol dol ol ol ol fal fal fal fal fal fal fal corretor oysaki bozuntusu herif bana & # 39; yav sedat bey adam 100 doları çç haftada 368 bin dolar yaptı & # 39; demişti. şimdi ne yapmam gerekiyo onu bile bilmiyorum. zaten piyasaya hakim değilim. bari cebimizdeki filho parayı yatırmıştık onu çekebilelim. bi yol gösterin.
güzel kardeşim, 100 dolar bu piyasayı tanıman için tatlı bir para. sana 100 doların 368 bin dolar olacağını söyleyen çokbilmişler halen neden asgari ücrete çalışıyorlarmış bir sor onlara. filho de cebindeki para 100 dolarsa vay haline senin. ne dramlar var yahu.
Bu iste cok sabırlı olmak ve dunya pıyasasından gelen haberlere nesga hareket etmek gerekıyor. Gun ıcerısınde dogal Yukselis ve dususlere nesga hareket edersenız zarar edersınız. Fınans haberlerını sureklı takıp etmenız gerekıyor. Onunuzde cambial acik ise bir de finans ekrani olmasi lazim. Bunu yapan ve kazanir sabreden bu isten.
bunları bana anlatma. aksiyon al.
Bir döviz bürosuna gidin. Alım satım arasında fark olur, olmak zorundadır. Aracı kurumların makaslardan para kırdığına yakınmak nedir? Senin, benim babamızın hayrına yapmıyorlar bu işi. Biz para kaybedince onlar kazanmıyor yahut kazanınca onlar kaybetmiyor. Biz işlemi açtığımızda yazıda da belirtildiği gibi makas farkından baştan karı cebine koyuyorlar. Tamamda bunun neyine gocunuyorsunuz. Você deve estar ciente de que, quando se trata de um lugar para comer, você deve tomar uma decisão sobre o assunto. Tıpkı bir kumarhane gibi. Ancak denetlenen bir firmalar bunu yapamazlar çünkü bu açıkça & quot; müşterek bahis & quot; olur ki ülkemizde bu yasak. & quot; iddaa & quot; & quot; Ganyan & quot; gibi kurumlar hariç. Forex gerçekten zor bir piyasa. Evet bu piyasayla kimse zengin demesin olacam. Como você pode ver, por favor, assista ao seu pedido de licença para fazer o seu pedido. Ayr? Cia? Destek-Direnç? yani arzın ve talebin değişebileceği (!) noktaları ciddiye alın. Sürüyle indikatörle hiç bir şey kazanamazsınız. Çünkü indikatörler sadece fiyatlara göre hareket eder, geleceği göstermez. Al dedikten 5 dakika sonra & quot; aa perdão yaa sat diyecektim formülüm sürçtü & quot; diyebilir.
Sen yazıyı ya okumadın ya da bili sahibi değilsin. bu denli saçmalamanın başka bir nedeni olamaz.
Bu yazıda o kadar çok saçmalanmış ki bende biraz ekleyeyim dedim niye kızıyorsun bu kadar: D Bende mesela benzincilere uyuz oluyorum. Adamlar 1 dolara aldığı benzini 2 dolmar satıyorlar var mı böyle şey yaa .. Bedavaya versinler benzini yaa :)
aracı kurumların komisyon almıyoruz saçmalığına inanıyor musun? neden böyle diyorlar sence?
Hocam yazınız harika! Você precisa de um produto com cerca de 0,001 centavos de óleo de oliva para obter mais informações sobre o produto? Bu konuda SPK & # 39; ya basvursak denetler miler? Yani biz aracı kurumu fiyatı 5 casas de banho com desconto Deutsche Bank gibi diyorlar. Gimdi gidip inceleme imkanımız da yok biz şu 5 bankanın adını verin de tempo real & # 39; bak bak bak mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis mis değil mi? Propagação de Hadi & # 39; den kazanmaları lisanslarında var ama fiyat yapma hakları olmamalı. Ben bunu şikayet mevzuyu yapmayı düşünüyorum tamanho da queda hangi merci yetkilidir?
Senin yazın sadece buna sitem olsaydı haklısın derdim ve geçerdim. Aracı kurumlarda elbette yalan söylüyorlar. Ancak senin yazından sezdiğim şey & quot; Bu aracı kurumlar sizden spread alıyorlar farkı açıyorlar, yaa görüyonuz mu! & Quot; Bundan sitem etmek, önceki yazımda benim benzincilere ettiğim sitemle aynı şeye geliyor. Bizim çok işlem açmamızı isterler çünkü fark öderiz, eğer ciddi firmaysa bizim kazanmamızı ister çünkü imaj önemlidir. Procurar na loja Adicionar à Lista de Presentes buscar por ovos 0,00001 olsa bile gene fark ödemek zorunda kalacaktık.
hangi aracı kurumda çalışıyorsun söyle hadi, aramızda yabancı yok.
arkadaşlar yanlış anlamayın ama kaldıraçsız işlem yapan kurumlarda var. şimdi bu kurumlarda sadece al sat yapsanız? bankadaki gibi bunun neresi forex olur. tabi ki bunu söylememdeki tek maksat forex de makas aralıgının az olması. ne olur ben 2.90 dan doları alırım 2.80 e düssü beklerim. ama 2.92 olduğu zaman da satarım. benim bankadan 2.92 ye satmam için doların en z 2.93 2.94 olması lazım yanlışmıyım ?. Eleştirmek için değil öğrenmek için soruyorum. kolay gelsin.
merrhabalar yıllarını forex e vermífugo bir olarak bu konuda yorum yapmak istedim. Forex ile alakası olmayan insanların bu konuda fazlaca yorum yapması insanların kafalarını karıştırıyor.
Riskin olduğu bir piyasa zaten risco olmazsa kazançta olmaz. Forex & kumar diyenelerin% 90 & # 39; milli piyango biletini alıyordur. Milyonda bir şansınız var. Risco çok fazla ve ona göre getirisi büyük oluyor. Doğru adımlar ve analizler ile bu riski azaltabiliriz. Ancak bu piyasa da herts kendi tecrübelerine dayanarak adım atmalıdır.
Finans turk senin sütten ağzin yanmış ki yoğurtu bile artik üfleyerek iciyon. Kac yillardir forex var eğer gercekten kazanmasi mumkun olmayan bi piyasa olsaydi bunca yatirimcisi olmazdi. Ya da sana gore forex oyuncusu diyelim, Ben sana şöyle cevap vereyim, ben simdi diyelim ki 100 km hizla gidiyorum Você é uma pessoa que gosta de todos os que amam a viagem de férias de 50 a 50 anos.
Çok yanlış. En azından belli bi yere kadar diyeyim, çünkü hepsini okuyamadım yazının .. Ne yani şimdi biz bakkaldan ekmek alıyoruz. Eee bakkalda fırından ekmek alıyor. Sonuçta bakkal ve fırının sattığı ekmeğin fiyatı aynı olmamalı değil mi? Bakkal kazanmaycak diye aç mı kalalım? Yada uzak noktaya gidip bize + kâr bırakmayacak fırın mı arayalım? Ben 1,5 é melhor que você não tenha certeza de que vai começar. Ama acı acıyı, çivi çiviyi söker. Allah yardım etti, şimdi şükrediyorum kaybettğime çünkü işi en güzel zarar ederek - hatayaparak öğreniyorsun. Para mais informações, por favor entre em contato com: olen kazandığınız parayı anlatmayın kimseye. Biraz da kazanırsanız borsacıyım diye geçinmeyin.
Sen foreksten 10 lira kazanıp, 15 lira kaybeden tayfadansın. o yüzden bu yazı seni bağlamıyor.
Demonstração hesabı açarak bu piyasayı kendiniz görün. Forex bazılarına göre büyük bir yatırım kaynağı iken bazılarına göre uzak durulmasi gereken bir piyasa.
laia Basta demonstração hesabı açmak çok mantıklı bir ay demonstração hesapla ciddiye alarak oynadım kazanmanında kaybetmeninde çok kolay olduğunu gördüm. Hatta laia gün cahilliğimle 50 monte almıştım :) şimdi gülüyorum o Paraya. neyse bilmeyenler demo açıp öğrensin aksi halde kumardan farkı yok bu işin daha iki gün önce arkadaşlarım hırs yapıp petrole oynamış carretel hesapta battılar. O que fazer em Bărışılı (tab tan bil bil tab bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol bol)
blogumda paylaştım. thekahveci.
kaynak göster kardeşim.
abiler ablalar siz forexte kimin parasını kazanmaya çalışıyorsunuz hiç düşündünüzmü? ingiliz mingiliz yedirirmi parasını sizlere tabiikide sistemi kuran kazanır. geriside boş. yazarımız haklı ama çok çok zeki olmalısın, bilgili olmalısınki şeytanı kendi silahiyle vurasın, o da çok zor. küçük scalpingler yaparak damlata bilirsiniz. bütün aracı şirketler sizin kaybetmeniz için uğraşıyor. mantıklı deneyin bir iki aracı şirket göreceksiniz.
Hocam yazınız harika! O tamanho do produto é de 0.001 centavos de óleo de oliva e cobre o óleo de amido de avelã? Bu konuda SPK & # 39; ya basvursak denetlerler mi? Yani aracı kurum bize fiyati 5 casas de banhos, o Deutsche Bank gibi, diyorlar. Şimdi gidip inceleme imkanımız da yok; há 5 meses em que você pode ver em tempo real & # 39; da bakalım en uygununu vermes misiniz yoksa olmayan fiyatı mı yansıtmışsınız diye. Propagação de Hadi & # 39; den kazanmaları lisanslarında var ama fiyat yapma hakları olmamalı. Ben bunu şikayet mevzuu yapmayı düşünüyorum tamanho hangi merci yetkilidir?
nesini şikayet edeceksin?
Lisanslarına aykırı davranmalarını.
Rızk için O risco é istiyorsanız buyrun.
& # 39; Kurtlar Sofrasındaki Dar Alanda Kısa Paslaşmalara & # 39; & # 39.
bence denemek lazım. yazı iin elinize sağlık.
Guzel yazi, su durumda bu isten para kazanmak coz zor gozukuyor. Para kazanmaktan bahsettigim mínimo aylik líquido 1000 $ gibi kazanclardan bahsediyorum. Genelde bakdigimda forex oynayanlarin istatistik olarak% 80 eu kaybediyor. Peki bu kadar yuksek oranda acik ve rede kayiplar oldugu halde insanlar hala ve israrla neden forex oynuyorlar ve forexden beklentileri nelerdir. Tabi kazananlarin da yuzde kaci acaba 1000 $ ve ustu kazaniyordur orasida ayri bir konu.
Nerden nerelere gelmişim, Yazını tamamıyla doğru arladaşlar. bu izin özünde bir çok etken var. Sabir, haberlere hakim olmak, analiz yapabilmek. Bu $ 100 yatıran arkadaşlara sesleniyorum kaybettiniz bile. Bende il girdim ass kurt saldır her yere 100 doları çıkarttým 220 dolara ama nasıl hesabı unuttum. Seyehatteyken varlığını unutmuşum. pc yi açınca gördüm. parar a perda yok tomar lucro yok. Başında oturup bir kaç işlemde $ 85 e kadar düşürmüştüm halbu ki. sonora tabi tekrar saldir bir kazan iki kazan mikro lotlu işlemde kazanıyorsun. Çünkü paran kadar işlem yapmış oluyorsun. Kazancın da ona göre düşük tabi. sonra nasil olsa kazanıyorum diye lotu büyüttüm. Mikro lotta sl você gerek yok nasıl olsa. Mais ... como Fazer um par, um Yarısı, oda fiyat, bir utan, öte ki, uca gidecek de anca. Ama lotu yükseltmeye başlayınca sl koyma gereksinimi duyuyorsun. Birincisinde nasıl olsa değmez diye uzak bir yere koyuyorsun, şansına değmemiş. İkincisinde de aynı işlem ama değmiş. Aman birşey olmaz devam 3,4,5. danışman arıyor. Nasılsınız X bey. işlemleriniz güzel gidiyor. Bakiyeniz az olduğu için karí da az oluyor. Mesela $ 10.000 para levar para casa 1 pip por $ 100 dolares oluyor (gelin biz sizi yolalım.). Sen $ 100 du duyunca tabi hemen iy ı gir gir gir gir gir 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 2sefer yapsam paramı çekerim karımla devam ederim. Para cukka aracının hesabına. Sonra oynuyorsun. İlklerde gene tatlı tatlı kazanıyorsun tabi $ 5.000 de duração de 300 500 ü görüyorsun. sonra ne oluyorsa birden başlıyor yavaş yavaş aynı grafikte ki gibi önce çıkıyor sonra çıkışa başladığı yerin bile altına düşüyor. Tabi para gittikçe sen hırslanıyorsun kazanacağım diye kaldıraç artıyor. O sıra biraz kazanıyorsun. Gene Sonra aslında sen kendini oynuyorsun grafikte. Nasıl yani hani düşerken biraz düşüyor sonra dinleniyor tekrar düşüyor ve Bunu tekrarlıyarak gidiyor arada yükseliyor veya Bunun tam tersini dusun sonuç olarak sen paranın 10 da 9 unu kaybedince hee ben kaybettim diyorsun. AMA SEN ZATEN BU İŞE GİREREK KAYBETTİN DOSTUM. Sen ekonomist misin? (ekonomiciler bile kaldıraçtan çekinirken.) analiz yaptın mı? (düşecek işte - kurum böyle dedi) bir kere forex ne biliyor musun? (Döviz alım işte işte) :)))) SONUÇ: SENELERCE ÇALIŞIP BİRİKTİRDİĞİN PARA PUFFFF. Você está interessado em gidip tekrar başlıyorsun ilerde başka para encontrar mais informações sobre alırlar paranı. Uzun uzun yazdım. Başımdan geçen hadiselerden örnek vererek. şimdiye kadar 40000 yakın kaybettim. sebeplerinden biri de evden bu işi yürütmem.
1) ARKADA F. ERKEK DEDİĞN SABAH 6 AKŞAM 8 (EVLİ İSE) DIŞARDA OLMALI. İŞİ OLMASA BİLE.
2) SABIR EN ÖNEMLİSİ. SEN SL OLUYORSUN, Bİ BAKIYORSUN YARIN TP Yİ BİLE GEÇMİŞ.
3) NE KADAR ISTO DE OLSAN HABERDEN HABERİN OLMUYOR. ARACI KURUM HEMEN HABER VERSÃO BÍBLICA ONA GELENE KADAR PİYASA FİYATLIYOR.
4) SÜREKLİ PC BAŞINDA OLMAYACAKSIN. ZIRT PIRT KONTROL ETMEYECEKSİN. TREND VARSA, GİR DIŞINA, SL KOY, TP YI KOY ARADA SIRA DA BAK. AMA KALDIRAÇ FAZLA KULLANMA.
5) EA & LARA ALDIRIŞ ETME.
YERİ GELDİ GÜNDE 5000 KAZANDIĞIM OLDU. BU DOĞRU BİRŞEY DEĞİL ÇÜNKÜ AYNI ŞEKİLDE 5000 DE KAYBEDEBİLİRDİM. Kİ ÇOĞUNDA ETTİM. KALDIRAÇ SAOLSUN. ŞİMDİ EA YA GÜVENDİM O BENDEN DE BETER ÇIKTI. BURDA YAZANLAR DOĞRU BUNA İNANIN $ 100 DA CEBİNİZDE KALSIN BUGÜN $ 3 & # 39; ÜN ÜSTÜNDE SEN BU PARA AÇÃO 1HAFTA UĞRAŞIYOR OLABİLİRSİN. PARA KAZANMAK HİÇBIR ZAMAN KOLAY OLMADI (EĞER HAKKI İLE KAZANIYORSAN). HE BDERDE DEMOLARA ALDIRIŞ ETMEYİN. DEMONSTRAÇÃO DA $ 10.000 A $ 10.000 KAZANIYORUM AMA KENDİ HESABIMDA PANKKYYP KAPATIYORUM. DEMODA RAHAT OLDUĞUNUZ İÇİN KAZANIYORSUN. NORMALDE OLMUYOR. SELAMETLE. yazı uzun oldu ama değdi. (O que fazer é melhor do que ir para o meu amigo?)
Kaldıraç kullanınca kazanma oraný gerçekten azalıyor ama kazanılabilecek para miktarıda çok yükseliyor.
Acaba bir program kullanılarak otomatik forex işlemleri yapan sanal bir şey oluştursa sonucu ne olur.
100 $ yatırarak kaznmak mümkün değil. 1000 $ yatırıp 100 $ & # 39; & # 39; & ldquo; o yapın ki aracı kurum hemen ek teminat istemesin. Gerçekten profesyonel değilseniz, bir şekilde finans piyasalarından para kazanmamışsanız bilin ki bu ş size göre değil. Büyük firmalarla çalışın. Esta proposta é válida para o público em geral. İşsiz ve parasız adamlara göre bir piyasa değil.
Forex & quot; kaybedenlerin bir ço ğ y y y y y eter eter eter eter eter eter eter eter imi imi imi imi imi al al al al al al al al al al al al al al al his his his his his his his his his his his y y y y. Bunun sonucunda da kaybetmeleri é normal.
Tebrikler (!) Blog sahibi arkadaşımıza! Ekonominin ve finans biliminin mantığına bu kadar ters daha güzel bir yazı yazılamazdı sanırım. Baştan söyleyeyim herhangi bir aracı kuruluş çalışanı değilim. Aracı kuruluşlarla da herhangi bir çıkar ilişkim yoktur. Kimseyi de prescrição ilgilenin diye teşvik etmem. Hatta & quot; 3 dolar�la 3.000 & quot; doların sahibi olacağım diye forekse bulaşmaya kalkışanlara da & quot; aman ha & quot; Derim. Dünya da henüz öyle sihirli bir değnek icat edilmedi ki buna emin olabilirsiniz. Foreksle uğraşmak sizi dünya ve ülke ekonomisini takip edip Belki birazcık daha bilinçli bir finans Okur yazarı yapar veya kendinizi bu konuda geliştirecek de olursanız Belki ilerde 1000 dolarınıza 300-400 dolar kazanabilirsiniz. Ama as hemen değil ve asla bir gecede değil. Você deve ter certeza de que você está interessado em encontrar um dos melhores produtos em sua busca. 3 total de pontos da deriva. Gelelim Blog sahibi arkadaşımıza eleştirilerime: Kendisinin konu hakkında çok kafa yorduğu belli. İyi niyetle yapmaya çalıştığına emin olduğum uyarılarına da öncelikle teşekkür ederim. Ancak blogue bir öncelikle yazarı olmak iddiasıyla bu yorgunluğunun bir kısmını Fórum dil ve yazım kurallarına uygun yazmaya ayırmış olsaydı Eğer yazdıklarını daha kolay okuma ve anlama olanağımız olabilirdi. Neyse zaman bulamamış diyelim. Asil konuya gelince: 1. Arkadaşımız diyor ki aracı kuruluşlar şu kadar bu kadar komisyon alıyorlar? Peki güzel yatırımcı / spekülatör / oyuncu adına ela ne diyorsak ilgili bir şahsın bir kazanç beklentisiyle bir sözleşme çerçevesinde bir Finansal ilişkiye şartlarını okuyarak bilerek Ilan edilmiş makasları duyarak girdikten sonra Araci kurumun kazancının Su kadar bu kadar olduğuna itiraz Hakkı veya yetkisi var Midir? Böyle düşünen birine: & quot; ilgili kuruluşlarca basın veya internet yoluyla ilan edilmiş spreadleri beğenmiyorsan girme arkadaş & quot; denir! Girdikten sonra serbest piyasa koşullarında ve sözleşme hürriyeti çerçevesinde azını çoğunu yargılama veya şikayet hakkı olamaz düşüncesindeyim! 2. blogue yazarı arkadaşımız diyor ki & quot; aracı kuruluş tamanho karşı pozisyona giriyor & quot; Doğru ben de aracı kuruluş olsam ben de girerim! Neden mi? O que você acha que está procurando nos próximos meses, você pode conferir as informações em seu perfil. Você pode ser o primeiro (a) a saber se você está procurando ou procurando resultados nas próximas pesquisas. O zaman nezdinde ki yükümlülükler için kendini bu yolla bir nevi sigorta ettirmesinin ne yanlışlığı var? Bir önekle açıklarsam: x ülkesınde x aracı kuruluşunun x müşterisinin x lote x уününe (deyelim bu 5 lot altın olsun) ters 5 lote pozisyona girmesi & quot; dünyada o yıl çıkarılan veya tüketilen altın miktarını etkiliyor mu? A ülkesinin B merkez bankasının altın alım veya satım talebini etkiliyor mu? Você não está logado para ir para este lugar? Você não está logado para ter acesso a este banco de dados. Você está relacionado com tedbirlerine bir etkisi var mı? ilgili ülkede ki siyasi askeri ekonomik çalkantılara bir etkisi var mı? O ülkenin yer aldığı coğrafyada ki savaş deprem veya benzeri kaoslara bir etkisi var mı? Elbette ki hepsinin yanıtı hayır! Siz bunları öngörebilmiş iseniz isterse aracı kuruluş sizin lote de lote alışınıza 10 lote por girsin siz 1 lottan kazanırsınız aracı kuruluş 10 lottan kaybeder! Aracı kuruluş da 1 e 10 ters pozisyona girecek kadar alık değildir zaten. O sadece sizin yanlış mı doğru mu karar verdiğinizi bilmediğinden veya bilemediğinden veya da bilemeyeceğinden ve bilmesi de gereksiz olduğundan sadece sizin adınıza yükümlülüğünden dolayi ve sadece 1 lote ters pozisyona girerek kendini garantiye alır! Sonra komisyonunu al ve ve işine bakar! İlerleyecek süreçte semeresi doğru veya yanlış tamanho kalmış bir konudur!
3. Son eleştirim arkadaşımız diyor ki & quot; likit sağlayıcı 1 e veriyor aracı kuruluşa aracı kuruluş 1 daha koyup sana 2 ye veriyor sen de böylece alışta ve satışta da tersi olarak çift katıyla aracı kuruluşu ihya ediyorsun & quot; Şimdi şu örneğe benzetelim fırıncı ekmek yapıyor maliyet 1 l bak bak bak bak bak bak bak bak bak bak son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son son bed bed bed bed e e e e e e Bunun não é permitido? Fırıncı bakkal vs arada ki kimse kazanmadan haybeye filho tüketiciye kazanç elde etmeden mi versin ekmeği? Arada ki kimse para kazanmasın diyorsan arkadaş sen de ekmeği yemeyecek orağı tırpanı ALIP tarlaya gireceksin: tahılı Hasat edeceksin Degirmende un edeceksin fırında ateşin karşısında pişireceksin Sabah 6 da Bakkal tezgahında satıp tezgahın karşısına geçip kendi ekmeğini kendine satıp kendin yeyeceksin o Zaman :)) 4. 1 / 100 veya 1/300 kaldıraçlar konusunda ise arkadaşımıza tamamen katılıyorum. Siz siz olun kaldıraçlı işleme girmeyin derim. Ünlü bir atasözümüz der ki & # 8220; Elin sopasıyla Karga kovalanmaz :)) (Ben uyarladım siz o atasözünün aslını biliyorsunuz) Kendi Sopan varsa Karga kovala yoksa kargaya bulaşma derim :)) Esenlikler!
laaa oluum uzun vadede ne düşünüyorsun laa olummm kısa vadede ne düşünüyorsun, laaa olum orta vadede ne düşünüyorsun, (laa olum demem mecazidir) makro ekonomiyi takip ediyormusun, volatiliteyi takip ediyormusun, teknik analizi iyi yapıyormusun, bir sistemin var mı? sistemini Neye göre yapıyorsun, br az 5 yıldır bu piyasanın içindeyim zurnalar arttıkça gülüyorum, boşverin arkadaslar bu Isler tamanho göre değil, bu işte para kazanmak istiyorsanız uzun vadede düşüneceksiniz sistem SART, boş hayallere kapılmayın, sisteminize güvenin kaybedeceksiniz AMA uzun vadede kazançlı siz olursunuz. Çok sevdiğim bir yöntemim vardir DİSAB = Disiplin + Sabır = başarı. Herkez bu işi yapamaz ancak sabırlı ve istikrarlı olanlar bu işi yapar ve kazanır. uzun vadeden kast ettiğimde şudur hergün minik minik trendler yakalayıp 2 dolar 3 dias atrás bile kazansanız 2 anos atrás 3 anos atrás iyi para yaparsınız (tecrübe ile sabittir)
Herkese merhaba. Veja a lista completa. ortalama olarak 50/50 eşitlik var. yani "uzak dur" diyenlerde kakli. ? Başara bilirsina? diyenlerde. Bende bir forex maduruyum. amma kendi bilgisizliyimden dolayı madurum. olayı şöylə anlatayım. 150 anos de idade. 3 semanas atrás 115 usd yapdım. dedim tama. kapmışım bu işi. amma meyerse kaptırmışım. ) sonra kenardan bi bakdığımda gördümki kazanmamın sebebi serbest olmam. kaybetme korkusu olmaması yani. 150% de bakiye ile 0,01 5-6 tane treyd açıyordum. hiç bişey düşünmədən ufak ufak kazanıyordum. (3 gue 15usd) sonra aracı kurum beni uyardi ki "aman yapma böyle kaybedersin falan" haklıydıda. farkına varmada çok risk alıyordum. baçladım tedbirli olmaya. ardından stres başladı. kaybetmek korkusu başladı. birde aracı kurumun yanlış yönləndirməsi və tecrübsizliyide katarsak 2 hafdata bakiye düştü 40usd-ye. kendimi stopladım. usdelik hemin o aracı kurumda kapatıldı. 40 da gitdi. az 2 2 2 2 2 2 2 2 2 for for for for for for for for for okuyorum, sürekli demodayım.
menim son sözüm şu:
1. önceden eyitimini almadan bu işe girmeyin.
2. kendinize disiplin uyguluyamıyorsanız və sabrınız yoksa bu işe girmeyin.
3. zengin olmak için bu işe girmeyin. (forexi ek gelir gibi düşünün və öyle uygulayın. mesela a sua bakiyenizin 1-2% kazan yeter. 100 $ x 2% x 1gun = 2 $ x 20 islem günü = 40 usd Bakiyeniz 1000usd olursa bi tamanho makul gele bilir) az olsun , devamlı olsun. bu tamanho yetmezse bu işe girmeyin.
5. kendinizar kurallar koyun. günlük faizinizi aldıkdan sonra işləm yapmayın. disiplin və karalılık önəmli. yoksa kumar olur. (zaten kumarda.))
BİR KONUYUDA DİKKATİNE ARZ EDERİM. BEN AZERBAYCANLIYIM AZERİYİM. YAZDIKLARIMDA BAZI AKSANLAR, SÖZLER, HARİFLER SİTE KURALLARINA UYMAZSA KUSURUMA BAKMAYIN. SONUÇTA BİZ TÜRKÜZ. 1 MİLLET, 2 DEVLET. TÜRKLERİ VE TÜRKİYEYİ ÇOK SEVİYORUM. SAYGILARIMLA DE HERKESE.
Комментарии
Отправить комментарий